05 de desembre 2014

Assemblea anual de socis 2014-2015


Ahir dijous, 4 de desembre, va tenir lloc al menjador de l'escola l'assemblea anual de socis de l'AMPA de l'escola J. Baltà i Elias.

La sessió es va obrir amb la presentació de la nova junta, formada per Susanna Sans (presidenta), Àngela Uribarri (vicepresidenta), Cristina Guardiola (tresorera), Ester Boher (secretària), Nati Ceballos, Tània El-Khouri, Merche Fernández, Emma Ferran, Montse Gómez, Elisabet Marín, Marta Rafecas i Olga Serra (vocals). Els membres de la junta sortint, tots presents també a l'assemblea, van manifestar la seva satisfacció per haver aconseguit un relleu després de molts anys al capdavant de la Junta de l'AMPA de l'escola, i van posar-se a disposició de col·laborar amb la nova etapa que aquest curs s'inicia.

Un cop presa la possessió dels nous càrrecs, es van presentar els comptes del curs 2013-2014 i el pressupost d'aquest curs 2014-2015, que és de 34.387,88€. Es va fer un repàs de totes les partides del pressupost, analitzant que algunes partides caldrà revisar-les per a futurs exercicis i actualitzar-les per garantir la seva viabilitat.

Amplia pressupost (pdf)

A continuació es van presentar les comissions de treball amb que s'organitza l'AMPA i que són obertes a la participació de totes les famílies. Aquestes comissions són: Comunicació, Llibres, Menjador, Extraescolars, Festes, Projectes i Esports. Totes les famílies interessades a col·laborar-hi, poden comunicar-ho a l'AMPA per correu electrònic ampabaltafamilies@gmail.com i un membre de la Junta s'hi posarà en contacte.


Altres qüestions que es van tractar en l'assemblea van ser l'exposició del nou projecte Compartim que està en procés de definició i que va comptar amb la participació inicial d'una dotzena de famílies de l'escola, i la contractació aquest curs d'una nova empresa de cuina, Hostesa, amb l'objectiu de millorar la qualitat dels menús servits. Igualment, aquest curs s'ha posat en funcionament un nou sistema de comunicació amb el servei de menjador, que principalment es vehicula a través de dues bústies (una a l'entrada principal de l'escola i la segona a l'entrada d'infantil) per recollir els tiquets dels alumnes que utilitzen de forma esporàdica el servei de menjador. També en aquestes bústies, entre les 9 i les 10 hores, s'hi poden deixar anotacions de necessitat de dieta, baixa d'alumnes fixes al servei de menjador, o qualsevol altra incidència que calgui comunicar als responsables del servei. Us recordem que en aquest enllaç hi trobareu totes les indicacions per al bon funcionament del servei de menjador escolar.

Finalment, i a proposta dels assistents, que van preguntar sobre el xandall escolar i les activitats extraescolars, membres de la Junta van explicar que s'està avaluant la possibilitat de plantejar a la Direcció del centre un canvi en el model de xandall (especialment pel que fa al teixit i a la substitució del polo per una samarreta), així com la preparació d'una enquesta per adequar l'oferta d'activitats extraescolars a la demanda de les famílies de l'escola.

Per acabar, la nova Junta va voler agrair molt sincerament el suport i col·laboració que han ofert els membres de la Junta sortint, així com la important feina realitzada durant la seva etapa al capdavant de l'AMPA.