09 de setembre 2016

Novetats en diferents serveis de l'AMPA



Ahir dijous, dia 8 de setembre, l'AMPA va convocar una reunió informativa per a les famílies interessades en els serveis de menjador escolar i activitats extraescolars. La reunió, que va anar a càrrec de membres de la Junta de l'AMPA, del coordinador de les activitats extraescolars Ernesto Ginebra, la coordinadora de menjador Yolanda Jorquera i la responsable de l'empresa de monitoratge de menjador Marta Girona, va servir per exposar les principals novetats per aquest curs vinent, i alhora, resoldre dubtes de les famílies assistents.
Es va indicar que el despatx de l'AMPA ha canviat d'ubicació aquest curs: ens trobareu en un nou despatx al primer pis de l'edifici principal de l'escola, al costat de Secretaria. L'horari d'atenció a les famílies serà l'habitual dels  matins de dilluns a divendres, de 9 a 9.30h i les tardes dels dimarts i dijous de 16.30 a 17h. Qualsevol consulta o gestió que necessiteu fer podeu adreçar-vos al despatx presencialment en aquestes franges horàries, o també per telèfon al 93 890 43 63 i mail a l'adreça ampabaltafamilies@gmail.com.


Quota mensual fixa per alumes fixes al menjador
El servei de menjador manté l'equip de monitors del curs passat, amb la Yolanda Jorquera com a coordinadora i responsable de l'atenció amb les famílies. Qualsevol incidència o suggeriment, podeu comentar-ho amb ella, així com lliurament de documentació diversa relacionada amb el menjador, com al·lèrgies o intoleràncies alimentàries. Al despatx de l'AMPA podeu demanar cita prèvia si necessiteu reunir-vos amb la coordinadora.

A la reunió també es va destacar que aquest curs hi haurà una quota mensual per a l'alumnat fixe que es es pagarà de setembre a maig, tenint en compte el calendari d'assistència previst. El mes de juny es farà la regularització d'altes i baixes que s'hagin pogut donar durant el curs. Es va recordar que cal comunicar abans de les 9.30h a través de la Bústia del Menjador qualsevol incidència relacionada amb el servei, com assistències, dietes puntuals...

Pel que fa a l'alumnat esporàdic, és necessària l'adquisició dels tiquets prèviament a la comunicació de l'assistència, que es farà també mitjançant la Bústia del Menjador, abans de les 9.30h del dia que s'hagi de quedar a dinar el nen o nena.

Si voleu consultar preus, formes de pagament, material que cal dur al menjador... podeu fer-ho en aquest enllaç.


Inscripcions obertes per a activitats extraescolars
Les inscripcions per participar en alguna de les activitats extraescolars programades per aquest curs estan obertes fins a l'inici del programa, el proper 26 de setembre. Algunes de les activitats ja tenen les places esgotades, però s'elabora una llista d'espera amb l'objectiu de generar un segon grup en cas que la demanda sigui suficient o cobrir possibles baixes.

El coordinador de les activitats, Ernesto Ginebra, va comentar que fins la setmana abans de l'inici del programa es recolliran inscripcions i que es confirmarà per correu electrònic a les famílies inscrites calendari i horari de cadascuna de les activitats. Igualment, s'informarà si alguna activitat queda suspesa per manca d'inscripcions.

Pel que fa al programa d'activitats, algunes com Play English o Cuina ja tenen el màxim de places cobertes, mentre que d'altres encara poden acollir inscripcions. L'activitat de futbol amplia l'horari fins a les 18h i com l'any passat s'oferirà l'opció de participar en la competició escolar del Jespe. També amb l'activitat de bàsquet es podrà formar equip per a la competició escolar comarcal.

La primera setmana d'extraescolars, en els darrers 15 minuts de cada sessió, les famílies podran conèixer els monitors de les activitats i resoldre qualsevol consulta que puguin plantejar. Aquesta és una petició recollida a les valoracions que l'AMPA va demanar a les famílies a finals del curs passat.

Per consultar calendari, horaris i funcionament de les activitats extraescolars, consulteu aquí.


Sense acollida de tarda
Finalment, a la reunió també es va comunicar que no hi ha hagut suficient demanda per mantenir el servei d'acollida de tarda. La Junta de l'AMPA ha decidit oferir el servei durant el mes de setembre, però si no hi ha inscripcions durant les dues primeres setmanes de curs, el servei s'haurà de donar de baixa a l'octubre.

Sí que es mantenen les acollides de matí i de migdia, ja que són serveis amb inscripció mínima per al seu funcionament.

Més informació del servei d'acollida, aquí