Aquest curs escolar, l'AMPA posa a disposició de les famílies noves fórmules de pagament dels serveis i activitats de l'associació per facilitar les gestions que necessiteu fer.
A més del pagament en efectiu i per transferència, ingrés o domiciliació bancària, també es podrà fer efectiu l'import a l'AMPA, a través dels caixers automàtics de Banc de Sabadell o amb targeta bancària, a l'oficina de l'AMPA en l'horari d'atenció al públic.
El pagament amb targeta de crèdit o dèbit, ja està en funcionament des de l'inici d'aquest curs.
Amb aquest nou sistema continuem treballant-vos per millorar les gestions familiars, oferint-vos:
Llibertat en l'horari de pagament, ja que és disponible les 24h en qualsevol caixer de l'entitat.
Seguretat, ja que el pagament es fa mitjançant el codi de l'AMPA i es registren rebuts i comprovants del pagament efectuat.
Rapidesa, estlaviant-vos cues al despatx de l'AMPA.
Aquest sistema d'ingressos a través del caixer automàtic s'han habilitat aquesta mateixa setmana i es podran realitzar des de qualsevol caixer de Banc de Sabadell.
INSTRUCCIONS D'ÚS
Per fer algun pagament per aquesta via, és necessari marcar les següents caselles: "altres operacions" i seguidament "operacions a tercers". En aquest pas cal introduïr el codi 130700 (codi entitat Ampa) i tot seguit apareixeran les diferents opcions d'ingrés: menjador, extraescolar anglès (pagament mensual), extraescolar robotix (pagament mensual), extraescolars (pagament trimestral), quota soci de l'AMPA i altres imports (per fer pagaments de serveis com l'acollida o compres de material com roba esportiva i xandall o llibres). Un cop seleccionat el concepte, és necessari introduir en la següent pantalla com a informació addicional el nom de l'alumne i el curs. Aquesta informació és imprescindible per a la gestió administrativa posterior.
A més del pagament en efectiu i per transferència, ingrés o domiciliació bancària, també es podrà fer efectiu l'import a l'AMPA, a través dels caixers automàtics de Banc de Sabadell o amb targeta bancària, a l'oficina de l'AMPA en l'horari d'atenció al públic.
El pagament amb targeta de crèdit o dèbit, ja està en funcionament des de l'inici d'aquest curs.
Amb aquest nou sistema continuem treballant-vos per millorar les gestions familiars, oferint-vos:
Llibertat en l'horari de pagament, ja que és disponible les 24h en qualsevol caixer de l'entitat.
Seguretat, ja que el pagament es fa mitjançant el codi de l'AMPA i es registren rebuts i comprovants del pagament efectuat.
Rapidesa, estlaviant-vos cues al despatx de l'AMPA.
Aquest sistema d'ingressos a través del caixer automàtic s'han habilitat aquesta mateixa setmana i es podran realitzar des de qualsevol caixer de Banc de Sabadell.
INSTRUCCIONS D'ÚS
Per fer algun pagament per aquesta via, és necessari marcar les següents caselles: "altres operacions" i seguidament "operacions a tercers". En aquest pas cal introduïr el codi 130700 (codi entitat Ampa) i tot seguit apareixeran les diferents opcions d'ingrés: menjador, extraescolar anglès (pagament mensual), extraescolar robotix (pagament mensual), extraescolars (pagament trimestral), quota soci de l'AMPA i altres imports (per fer pagaments de serveis com l'acollida o compres de material com roba esportiva i xandall o llibres). Un cop seleccionat el concepte, és necessari introduir en la següent pantalla com a informació addicional el nom de l'alumne i el curs. Aquesta informació és imprescindible per a la gestió administrativa posterior.
En aquest document podeu consultar de forma gràfica, els passos que cal realitzar.
Recordeu que el codi de centre és el 130700
Recordeu que el codi de centre és el 130700
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada