L'AMPA de l'escola J. Baltà i Elias realitzarà la gestió de la venda de llibres de text per al curs 2015-2016 a través de la plataforma a internet de Servicio Universidad.
Aquesta plataforma en entorn web permetrà que cada família realitzi la compra dels llibres dels seus fills des de casa, escollint tot el lot o una part d'aquest, ja que es podrà seleccionar cadascun dels llibres individualment. En el cas de l'alumnat a partir de 3r de primària que participi del projecte de reutilització, s'hi inclourà el lot de reutilització com un producte a seleccionar en conjunt. Per als alumnes de 1r i 2n de primària hi trobareu també les subscripcions a les revistes Tatano i La Cucafera. En cas que el tutor o tutora indiqui alguna modificació en el lot de llibres, poseu-vos en contacte amb l'AMPA del centre (ampabaltafamilies@gmail.com).
Aquesta plataforma en entorn web permetrà que cada família realitzi la compra dels llibres dels seus fills des de casa, escollint tot el lot o una part d'aquest, ja que es podrà seleccionar cadascun dels llibres individualment. En el cas de l'alumnat a partir de 3r de primària que participi del projecte de reutilització, s'hi inclourà el lot de reutilització com un producte a seleccionar en conjunt. Per als alumnes de 1r i 2n de primària hi trobareu també les subscripcions a les revistes Tatano i La Cucafera. En cas que el tutor o tutora indiqui alguna modificació en el lot de llibres, poseu-vos en contacte amb l'AMPA del centre (ampabaltafamilies@gmail.com).
El pagament dels llibres es pot fer amb targeta de crèdit, directament després de realitzar la comanda a la plataforma de gestió, on és important indicar el nom i curs de l'alumne. En cas d'utilitzar el pagament amb targeta de crèdit es cobrarà la totalitat de la comanda realitzada.
Si ho preferiu, el pagament també es pot continuar fent en dues quotes.
1. La primera quota serà de 35€ i es farà efectiva quan realitzeu la reserva del vostre lot de llibres a la plataforma de gestió, escollint l'opció transferència. Un cop feta la comanda, feu una transferència per valor de 35€ al número de compte indicat, el comprovant de la qual caldrà entregar a l'AMPA. El termini per fer la reserva i el pagament de la primera quota és del 29 de juny al 15 de juliol.
2. La segona quota serà de l'import restant i s'haurà de pagar directament a l'AMPA de l'1 al 10 de novembre. En cas que vulgueu domiciliar el segon pagament, cal que ens retorneu el full de comanda de llibres, signant l'ordre bancari. Haureu rebut el full a casa. Si no, podeu trobar-lo a l'apartat de Documents.
Totes les comandes realitzades fins al 15 de juliol tenen garantida la dotació dels lots de llibres a l'inici de curs. Els alumnes trobaran el seu lot de llibres a la seva aula el proper 14 de setembre. Les comandes fetes fora de termini es tramitaran segons existències, i caldrà abonar 5€ més del preu del lot en concepte de ports.
Quan s'efectui la comanda i el primer pagament, rebreu una factura al vostre correu electrònic. L'AMPA també rebrà notificació per tenir constància de tots els pagaments efectuats per part de les famílies i girar el rebut bancari a cada família el mes de novembre. L'AMPA farà la regularització de preu amb les famílies becades.
NOTA IMPORTANT: Si no sou socis de l’AMPA, o no esteu al corrent de pagament de la quota el darrer curs, no podreu fer la vostra reserva mitjançant la plataforma. És un servei exclusiu per als socis. Haureu rebut el full d'alta de soci. Si no, el trobareu aquí. El cobrament de la quota per al proper curs escolar 2015-2016 es farà a principis de setembre.
REUTILITZACIÓ: Cal que ens feu arribar al més aviat possible el compromís d’adhesió a la reutilització, (3er, 4rt, 5è i 6è) per poder fer la reserva del vostre lot de llibres.
Informació important per fer la comanda online:
- Adreça de la plataforma per a la reserva de llibres: http://colegios.serviciouniversidad.com/. En aquest pàgina també trobareu un vídeo tutorial de com utilitzar la plataforma, i fer correctament la vostra comanda.
- Codi de centre ampabalta2015
- Especifiqueu el nom i curs de l'alumne a la comanda. Aquesta informació és imprescincible per a la identificació dels lots.
- Seleccioneu tots els llibres que necessiteu. El lot de reutilització també caldrà seleccionar-lo, en el cas d'alumnes de 3r, 4rt, 5è i 6è de primària adherits al projecte de reutilització. Seleccionant Lot de Reutilització, tindreu inclosos tots els llibres socialitzats i la quota corresponent.
- Termini de reserva: del 29 de juny 15 de juliol de 2015
- Efectuar el pagament quan es faci la reserva (targeta de crèdit o transferència). Efectuar la totalitat del pagament (opció targeta de crèdit) o fer el primer pagament de 35€ quan es faci la reserva (opció transferència), si escolliu fraccionar el pagament de llibres. És molt important incloure el nom de l’alumne, de l'escola i el curs en la transferència al compte corrent ES58 2013 0435 0302 0151 6341. El justificant de la transferència cal lliurar-lo a l'AMPA necessàriament per a la recepció dels llibres. Recordeu que la segona quota s'abonarà al novembre directament a l’Ampa.
- Si teniu indicació del tutor o tutora de curs de necessitat de llibres diferents als lots ordinaris, contacteu amb l'AMPA
- Per qualsevol dubte o dificultat que tingueu amb la gestió, contacteu amb l'AMPA.
Si ho preferiu, el pagament també es pot continuar fent en dues quotes.
1. La primera quota serà de 35€ i es farà efectiva quan realitzeu la reserva del vostre lot de llibres a la plataforma de gestió, escollint l'opció transferència. Un cop feta la comanda, feu una transferència per valor de 35€ al número de compte indicat, el comprovant de la qual caldrà entregar a l'AMPA. El termini per fer la reserva i el pagament de la primera quota és del 29 de juny al 15 de juliol.
2. La segona quota serà de l'import restant i s'haurà de pagar directament a l'AMPA de l'1 al 10 de novembre. En cas que vulgueu domiciliar el segon pagament, cal que ens retorneu el full de comanda de llibres, signant l'ordre bancari. Haureu rebut el full a casa. Si no, podeu trobar-lo a l'apartat de Documents.
Totes les comandes realitzades fins al 15 de juliol tenen garantida la dotació dels lots de llibres a l'inici de curs. Els alumnes trobaran el seu lot de llibres a la seva aula el proper 14 de setembre. Les comandes fetes fora de termini es tramitaran segons existències, i caldrà abonar 5€ més del preu del lot en concepte de ports.
Quan s'efectui la comanda i el primer pagament, rebreu una factura al vostre correu electrònic. L'AMPA també rebrà notificació per tenir constància de tots els pagaments efectuats per part de les famílies i girar el rebut bancari a cada família el mes de novembre. L'AMPA farà la regularització de preu amb les famílies becades.
NOTA IMPORTANT: Si no sou socis de l’AMPA, o no esteu al corrent de pagament de la quota el darrer curs, no podreu fer la vostra reserva mitjançant la plataforma. És un servei exclusiu per als socis. Haureu rebut el full d'alta de soci. Si no, el trobareu aquí. El cobrament de la quota per al proper curs escolar 2015-2016 es farà a principis de setembre.
REUTILITZACIÓ: Cal que ens feu arribar al més aviat possible el compromís d’adhesió a la reutilització, (3er, 4rt, 5è i 6è) per poder fer la reserva del vostre lot de llibres.
Informació important per fer la comanda online:
Imatge de pantalla inicial de la plataforma de Servicio Universidad. |
- Codi de centre ampabalta2015
- Especifiqueu el nom i curs de l'alumne a la comanda. Aquesta informació és imprescincible per a la identificació dels lots.
- Seleccioneu tots els llibres que necessiteu. El lot de reutilització també caldrà seleccionar-lo, en el cas d'alumnes de 3r, 4rt, 5è i 6è de primària adherits al projecte de reutilització. Seleccionant Lot de Reutilització, tindreu inclosos tots els llibres socialitzats i la quota corresponent.
- Termini de reserva: del 29 de juny 15 de juliol de 2015
- Efectuar el pagament quan es faci la reserva (targeta de crèdit o transferència). Efectuar la totalitat del pagament (opció targeta de crèdit) o fer el primer pagament de 35€ quan es faci la reserva (opció transferència), si escolliu fraccionar el pagament de llibres. És molt important incloure el nom de l’alumne, de l'escola i el curs en la transferència al compte corrent ES58 2013 0435 0302 0151 6341. El justificant de la transferència cal lliurar-lo a l'AMPA necessàriament per a la recepció dels llibres. Recordeu que la segona quota s'abonarà al novembre directament a l’Ampa.
- Si teniu indicació del tutor o tutora de curs de necessitat de llibres diferents als lots ordinaris, contacteu amb l'AMPA
- Per qualsevol dubte o dificultat que tingueu amb la gestió, contacteu amb l'AMPA.
Ens trobareu al despatx de l'AMPA:
Del 25 de juny al 7 de juliol, de dilluns a divendres de 9 a 11h, i dimarts i dijous de 15 a 16h.
Telèfon 93 890 43 63 Correu electrònic ampabaltafamilies@gmail.com
REVISIÓ DEL PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT
Després de 4 anys d'implantació del projecte de reutilització del projecte de llibres de text, aquest any s'ha fet una revisió de quotes per als propers 4 anys. Els motius que han comportat aquesta revisió són la retirada dels ajuts econòmics de l'Ajuntament i la implantació del nou projecte educatiu de centre que preveu una important reducció de llibres de text.
Per informar les famílies amb detall sobre la seva aportació econòmica, en la fitxa informativa de cada lot de llibres queda indicada quina part del preu correspon a la quota del projecte de reutilització i quina es correspon amb l'adquisició de llibres nous.
Podeu consultar la fitxa de cada curs a l'apartat de Documents.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada