Del 29 de juny al 15 de juliol es poden realitzar les reserves de lots de llibres per al proper curs escolar 2016-2017. Les famílies associades a l'AMPA podran fer la seva comanda a través de la plataforma en línia de Servicio Universidad. Totes les famílies que facin la seva reserva i pagament abans del 15 de juliol tindran els lots de llibres a l'aula el 12 de setembre. És important fer aquesta reserva abans del 15 de juliol per garantir la disposició dels llibres a l'inici de curs.
El llistat inclou des d'aquest curs 2016-2017, la quota del Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic que s'ha elaborat conjuntament amb l'escola per donar resposta als canvis metodològics s'estan aplicant al Baltà i Elias i que suposen la supressió de llibres de text reutilitzables.
Així, els alumnes de 3r a 6è de primària que s'adhereixen al projecte, hauran de signar i entregar a l'AMPA abans del 15 de juliol el full d'adhesió al Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic (pdf).
El llistat de fitxes de llibres per cursos el trobareu a l'apartat de Documents
Cal ser soci de l'AMPA per fer ús del servei de comanda i per adherir-se al Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic.
REUNIÓ INFORMATIVA
El proper dimarts 28 de juny, a les 19h, hi ha una reunió convocada al menjador de l'escola amb l'Equip Directiu i l'AMPA per explicar amb més detall aquests canvis metodològics al centre que impliquen el canvi del projecte de reutilització cap a la socialització de material i llibres. En aquesta reunió podreu plaantejar tots els dubtes que tingueu.
Esperem la vostra assistència.
Més informació
El llistat inclou des d'aquest curs 2016-2017, la quota del Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic que s'ha elaborat conjuntament amb l'escola per donar resposta als canvis metodològics s'estan aplicant al Baltà i Elias i que suposen la supressió de llibres de text reutilitzables.
Així, els alumnes de 3r a 6è de primària que s'adhereixen al projecte, hauran de signar i entregar a l'AMPA abans del 15 de juliol el full d'adhesió al Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic (pdf).
El llistat de fitxes de llibres per cursos el trobareu a l'apartat de Documents
Cal ser soci de l'AMPA per fer ús del servei de comanda i per adherir-se al Projecte de Socialització de Llibres i Material Didàctic.
REUNIÓ INFORMATIVA
El proper dimarts 28 de juny, a les 19h, hi ha una reunió convocada al menjador de l'escola amb l'Equip Directiu i l'AMPA per explicar amb més detall aquests canvis metodològics al centre que impliquen el canvi del projecte de reutilització cap a la socialització de material i llibres. En aquesta reunió podreu plaantejar tots els dubtes que tingueu.
Esperem la vostra assistència.
Més informació
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada