16 de juny 2014

Guia per a famílies de P3 i noves matriculacions

Donem la benvinguda als pares i mares de P3 i us convidem a visitar-nos al despatx que tenim a l'edifici de l'escola. Del 25 de juny al 4 de juliol, hi serem d'11h a 13h, cada dia de dilluns a divendres per resoldre els vostres dubtes i gestions amb l'AMPA de cara al curs vinent.

Us mostrem a continuació un resum de les informacions més importants que haureu de tenir en compte fins que comenci el curs:

Informació sobre l'AMPA
Repasseu el full informatiu que us va donar la direcció el dia de la inscripció, on hi ha algunes dades d'interès, així com el tríptic que recull totes les activitats i serveis que us oferim. Del 25 al 4 de juliol ens podeu trobar al despatx de l'AMPA a l'escola i abans de començar el curs serem a la reunió informativa, on us facilitarem informació per resoldre qualsevol necessitat que pugueu tenir.


Quota de l'AMPA 
La quota de l’associació pel proper curs 2014-15 serà de 32,00€, aquesta és anual i per família. 
Aquesta quota la pagarem: 
* Domiciliació bancària, si ens heu passat correctament les dades del vostre compte bancari. 
* En efectiu, al despatx de l’AMPA en l’horari establert. 
* Ingrés al compte bancari de l’AMPA: Banc Sabadell 0081-0046-16-0001578658 (amb el nom i cognoms del nen/a) 
És imprescindible omplir i retornar el full de dades i autoritzacions que us hem fet arribar.  
En aquest full us demanem les vostres dades que ens seran del tot necessàries pel bon desenvolupament de totes les activitats i gestions que portem a terme.
Full d'alta de soci
Autoritzacions d'imatge i recepció d'informació electrònica

Aquests documents s'han de retornar abans del 7 de juliol


Comanda de llibres
Del 25 de juny al 4 de juliol podeu passar pel despatx de l'AMPA i fer la comanda de llibres que, en el cas de P3 serà un conte. Descarregar el full de comanda de P3 (pdf)
Per a les noves incorporacions a primària, us informarem del lot de llibres de cada curs, que també podeu consultar a l'apartat de llibres del blog.

Per fer la reserva dels llibres serà imprescindible: 
Retornar el full de llibres amb el nom i cognoms del nen/a i fer el pagaments que corresponen: 
Domiciliació bancària, si ens heu passat correctament les dades del vostre compte bancari en el full del llistat de llibres.
* En efectiu en el despatx de l’ampa i en l’horari establert. 
* Ingrés al compte bancari de l'AMPA: Caixa Catalunya 2013- 0435-03-0201516341 (amb el nom i cognoms del nen/a), abans del dia 7 de juliol.

Les dates del cobrament per domiciliació bancària seran: 
- Infantil, del 5 al 10 de juliol, la quota de l’AMPA + l’import total dels contes que necessiteu a infantil. 
- Primària (1º quota), del 5 al 10 de juliol, la quota de l’AMPA + 50€ en el concepte de llibres de text. 
- Primària (2º quota), del 5 al 10 de setembre, la resta del total de l’import dels llibres de text, segons el curs de cada alumne. 

Per fer ús d'aquest servei, cal ser soci de l'AMPA. Les famílies que ens encarregueu els lots, els tindreu a l'aula el primer dia de curs.

Menjador
Si preveieu fer ús del servei de menjador cal que ens feu arribar omplert el full de previsió. El proper 9 de setembre a les 18.30 hores convocarem una reunió informativa oberta a totes les famílies de l'escola per donar a conèixer el funcionament i novetats del servei de cara al curs vinent.
Cal tenir en compte que l'alumnat de P3 inicia el curs amb horari d'adaptació, així que la primera setmana de curs, no fa ús del servei de menjador. Començaran el 18 de setembre.

Les famílies associades a l'AMPA gaudiran d’un descompte en el preu del servei. 

Serveis d'acollida
Si preveieu fer ús del servei de menjador cal que ens feu arribar omplert el full de previsió. Si necessiteu el servei d'acollida de migdia i/o tarda, ens ho podeu comunicar el mes de setembre.
Cal tenir en compte que l'alumnat de P3 inicia el curs amb horari d'adaptació, així que els tres primers dies d’escola, no faran ús d’aquests serveis. Començaran el dijous 18 de setembre

Per fer ús d'aquest servei, cal ser soci de l'AMPA.

Activitats extraescolars
Abans de començar el curs informarem del conjunt de propostes d'activitats extraescolars, els dies, horaris i preus, perquè pugueu inscriure-us a les que us interessin. Per correu electrònic us passarem la informació, i també actualitzarem l'apartat d'activitats extraescolars en les properes setmanes.
El programa d'activitats extraescolars començarà la primera setmana del mes d’octubre. 

Per fer ús d'aquest servei, cal ser soci de l'AMPA.

Comanda xandalls
Al despatx de l'AMPA, del 25 de juny al 7 de juliol, totes les famílies que necessitin roba esportiva poden fer la comanda del xandall, omplint aquest imprès de reserva. Cal acompanyar el full de comanda d'una paga i senyal de 10€.
Al començament de curs us notificarem la rebuda d’aquesta comanda.

Les famílies associades a l'AMPA gaudiran d’un descompte en el preu de la roba esportiva. 

Com contactar amb l'AMPA
* Presencialment, al despatx del segon pis de l'edifici de primària
Del 25 de juny al 4 de juliol, els matins de dilluns a divendres, d'11 a 13hores.
Els dies 3, 4 i 5 de setembre, d'11 a 13 hores.
* Per telèfon al 93 890 43 63
* Per correu electrònic a l'adreça ampabaltafamilies@gmail.com
* Podeu seguir-nos al blog http://ampabalta.blogspot.com i al grup de facebook per a famílies de l'escola www.facebook.com/groups/ampabalta 

Ens agradaria molt que passéssiu a conèixer l'AMPA i fer-vos socis per gaudir de totes les gestions i serveis que us oferim, així com participar de totes les activitats de col·laboració entre les famílies i l'escola.